Sunday, August 2, 2009

syg Sgat2.







lama x kluar jln2 tgkap gambar.. disebabkan kos yang sikit, kitorang jln2 area ipoh jew..
hidup kena berjimat..hehe.. area ipoh ni ada gak tempat2 yang old school skit.. jdi kitorang jelajah
belakang2 kedai,sebelah kedai,jejantas,rumah lama yang ditinggalkan,sambil berlari2 haha.. kami lah
jurugambar dan kamilah modelnya yang cute2..!! perasan..!! hasil2 gambarnya korang bleh tguk
kat atas tu.. :D hope korang ska.. setelah penat menjelajah mencari *minachi.! kitorang balik la..
hahaha.. pastu beberapa jam lepas tu kna pi manjung pula dgan rizal.. kenapa..? ada photoshoot..? ada gadoh
besar.? kucing mati tercekek..? haha.. x lah.. cuma nak tguk arnab kentut kluar asap ja.. hahahhha..
jgn percaya.. jumpa kwn jew.. da lma x jumpa.. rindu laa.. i ni cepat rindu skit..
emm.. arini dah nak blek kedah.. bertolak malam.... sbb bag koyak kan.. malam x nampak sgat. ahahahhaa.. aku sekarang rasa sgat keliru..
adakah aku patot wat camni.. atau aku terus kan ja camni.. aku tidak mahu berasa sedih seperti dlu..
aku sangat benci bila rasa begini..
ewah, baku la pula.. haih.. yang aku rasa sekarang nak tdo jaaa... tido awal.. bangun lewat.. tido petang..
on9, baca buku, study, studyyyyyy, studyyyyyyyyy..(poyo) hahahahaha.. hey..! ok x saya pakai spek..?

6 comments:

  1. weyyhh, mna aci. suma pakai cam cmtuh! :p

    ReplyDelete
  2. cantik foto foto anda.

    huh,kowg xblk ker?

    ReplyDelete
  3. ang cuti eyh?
    sejak bila pki spek nih?
    mana rambut ang yg bebanyak dulu?

    ReplyDelete
  4. balik.. tapi lambat.. :D

    mna da aku pkai spek.. saja2 pakai.. hehe
    rambut dah potonggggg.... greeee..

    ReplyDelete