Saturday, November 27, 2010

sepanjang sem


ini masa sem 4.. kena wat e-resume... masa ni mmg semangat gila buat.. syok.. ni la hasil kerja aku yang aku rasa sangat berpuas hati.. :D


ni sem 5, ni aku wat ngan Amir.. kena wat CD learning.. kitorang wat sal instrument of orchestra..
sapa nak belajar sal instrument2 ni.. mai ambil.. ;p


ni masa sem 4.. buat ngan ely.. emm ely, masa ni rasanya mmg kalot gila kan..
tapi Alhamdulillah siap gak kan.. :D


ni plak.. sem 3.. cokolot production.. wat ngan enil, nad, wani baguih dan ganu.. kat aku x da full flash dia..sbb penah fomat laptop.. hihi..
masa buat ni bersmgat ja kan enil.. walaupn macam2 kena ubah..
klau ada bila2 kita kena wat flash lagi.. kita buat bagi paling gempak!!
paling penting skali adalah bersmgat!! :D

ada bnyak lagi wat.. tapi apakan daya smua dah hilang..
ngn kak sara.. masa tu sweet gila rasa.. sbb wat website cupcake.. hihi
pastu watttt... emm.. serious bnyak..
klau crita abis panjang post ni..
stakat ni ja la..
hihi..

:D

(setiap project ni ada kengan2nya.. suatu masa nnti klau tgk balik msti sedih kan, rasa rindu nak blajar balik.. ;p)

4 comments: