Sunday, June 28, 2009

penang lgi

smalam pi penang dgan family sbb kawan ayah punya anak kawin.. mmg riuh gila.. lepas kenduri tu kami pi mkn durian,, makan tros kat situ sbb takot x elok.. tapi.. Pergghh... durian kat penang ni smua lemak2.. sedap ah..! musim durian ni dok mkn durian saja lah.. sedawa n kentut pn bau durian.. silap2 berak warna kuning durian..!! ngahahhaa... lepas mkn durian ingat nak round2 penang.. disebb kan abah malas,, pi mega mall ja... sbb kak nak cari baju.. last2 baju x dapat aku yang dapat Jam tangan..! kak aku yang blikan la.. sempena hari jadi ku yang ke 19..! 1.7.2009 ni..
korang bla plak nak bgi hadiah..?! hahaha... umur dah 19.. x sabar nak 25 ke atas,, nak kawin..!!! ngahaha.. pastuuu.. blek la rumahhh... beberapa minit selepas tu kna pi rumah pakcik sat.. nak ambil sangkar kucing.. kucing aku ashik hilang ja sejak kebelakangan ni.. sbb tu nak letak dlm sgkar bla malam.. sayang oooo.... comel ja..!! yang paling kecil ada 2,, nama nya `cik pok` dgan `Cik ren` sbb tompok2 dan oren jew.. actually nmanya `TomTom` and `RenRen`.. kak aku yang reka nma ni.. yang ber Cik2 tu aku saja ja.. sbb mak dia namanya Cik Tam..! kak aku cukup marah bla aku pggil cik pok.. sbb bunyinya agak violent..! faham2 la.. haha..

masa ambil sangkar tu ada katak comel punya la banyak.. dan aku terkejut tguk katak gemok warna itam ke orengan skit.. aku geli skit dgan katak gemok+basah ni... katak biasa x pa lagi.. hahaha... sapa tkot katak..? cabut bulu ketiak..!!

5 comments:

  1. yeahhhh...aku org 1st komen...haha....makin pandai kimi snap gambor.hehehehe...lapar durian oi..huhu

    ReplyDelete
  2. ohoho.. TQ..
    nanti blek ipoh jom bli durian..!! kita bagi satu rumah bau durian,, ngahaha...

    ReplyDelete
  3. wah!!!
    header hang mmg best aku tgk.hehehe


    -omaw

    ReplyDelete
  4. sdpnye durian nyum nyum...
    happy birthday kmie :)
    anyway statement 25 thn keatas tu sensitip sket la, terutama bg org2 yg dah mencecah umur 25 keatas tp masih blom kawen lg..muahaha

    ReplyDelete
  5. Trima kasihhh... :)

    agak sensitip kew..? hehe.. x berniatpnn..



    omaw..!! hehe.. tu ar header paling berani pernah orang buat.. ngahaha..

    ReplyDelete