Friday, February 19, 2010

rindunya...

suaranyaaaa..
pegangnyaaaaa..
peluknyaaaaaa...

rindunyaaaaaaa..

gelaknyaaaaa..
marahnyaaaaa..

rindunyaaaaa...

aku mahu di pelukk...
aku mahu di sayanggg macam dulunya..

rindunyaaa...

*gila dah, tiba2 ja rasa serindu2nya.. tapi.. susah walaupn hanya melihat.. sakit bagaimana pn aku tahan.. sabarlah sayang.. sabarlah.. tolong ajarkan aku untuk membenci wahai si jiwa yang sudah pun! dikeji-keji....!


merayu pun tidak termampu~~ aku hanyut terus jatuh..!
maka itu~~~ di setiap rasa ini aku hadapkan..!

sudahlahhh... sudah laaa....



nak mid sem.. takotnya.. puan salawani ckp kamu cukup lemah dgan sbjck saya.. ya.! quiz first saya dpt kosong.. quiz 2 saya tidak mahu buat.. =) haihhh.. tah la.. malas! akan saya cuba rajinkan diri...

akan..
akan cuba..

tadi prsntion IMA.. cam pe tah.. tak siap lagi.. tnjuk yang dah siap ja.. Tq ElyDa..!
bnyak yang nak kena siapkan.. VB lagi TI lagi MPM lagi.. haihhh... masih belom ada mood blajar ni..

13 comments:

  1. dah tuka url baru
    atas sbb tertentu;
    www.awansana.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Such a unique name you own, chap! ;) All I wanna say is keep blogging blogger. Good luck! ><

    ReplyDelete
  3. ha???terbaik la..hehe..sumpah aku layan sajak ko..org kate paling terbaik mcm S.Samad Said..hehe

    ReplyDelete
  4. suke tang "di setiap rasa ini aku hadapkan"
    ayt uh....wat aku tfikir seketika..
    gud job..

    ReplyDelete