Tuesday, May 18, 2010

sem2 ku..

menghitung hariiii...
detik demi detik...
menghitung hari aku ni.! tggu duit mara masuk.!!
mcm2 nak beli ni.! siap la hg duit.!

1.7.2008 ni masuk balik sem.. sem 5 dimana sem kelas yang terakhir..
sem 6 prktikal.. harap2 sem 5 ni best..


sem 1 (0106)
best! ada dak2 rumah aku.. semangat skit bljr.. dak2 nya pn best2.. ponteng sikit2 ja..

sem2 (0201)
best gak laaa.. tapi cam haiikk tuih...!! f**k...!! pukimak.!!

sem3 (0302)
best gak.. tapi pompuan ramai.. best la kan..? haha..
shoting DAV dgan kakak2 smua..wat website cup cake ngan kak sara..
syg kak..
wat DA ngan Enil, nad, wani, ganu..
smgat ja wat kan enil.!! best.. sem ni aku ponteng Kaw2 punya!!
smua sbjct amaran ke 2.! malas..
walaupn best..

sem4 (0402)... opss.! aku tkr klas sbb klas tu ramai sgat pmpuan.. ke (0403)
sem ni paling best bagi aku.. tah aku x tau knapa..
sbb kawan2 baik2 ja.. x da yang cam sombong..
ada faiz, ganu, fifi, pian, syamir, jef, prof, awey, john, farid, refi,
syuk, amira, kembar, dan ramai lagi la.. mmg pnjg la klau nak list..
masa gap best ja.. lepak libry.. mkn kat kafe.. main dota..
pastu, first time aku kluar tgk wayang satu kelas..

kdg2 ada gak yang menjengkelkan.. tapi ok ja..

wat VB ngan faiz and ganu.. sory klau aku x bnyak wat.. sbb aku x pndai
coding ni.. hoho..
wat MPM ngan prof,awey,ijat.. sory gak sbb aku malas ambil port sal
final documentation tu.. aku ber MoSiang dirumah.!! ahahaaha
wat IMA first project ngan elyda.. sory gak klau aku ada kasar2 ckp..
best tgk hg trasing gmbr dlm photoshop.. cam tekun gila.!
wat apa lagi ya..? tah dah lupa.. (skjp ja dah lupa ;p)

activity lain pn bnyak plak tu.. tambah2 ada wat shooting photography..
ed wat event.. farid wat event.. sir wat.. mcm2 la.. rizal ajak pi tgkap
gambar wedding.. apa lagi ya..? mndi sungai ngan dak2 rumah.. main game bagai nak
gila.! bnyak la.. mmg sem 4 terbaik.!

sem5..???? harap2 lagi best..!!! amin.

2 comments:

  1. bha3. yeap. sem 4 lagi mencabar n terbaik. tenang melalui sem 4 tu. :)

    ReplyDelete
  2. agreed bro..:-) sem ni 4 ni bagi aku sngt manis..:)

    ReplyDelete