Sunday, January 24, 2010

model

Event Arnab Si Pertualang.!!
dianjur Ed.. di Tmn Botani.. apa yang nak diperkatakan mmg best.! mmg rugi pada sapa yg x pi.. bleh menambah ilmu, cara kita shoot smua... kita cuba belajar mempelbagaikan.. jadi klau minda kita telah biasa terbuka dgan pelbagai-bagai yang kita telah terbiasa mempelbagaikan itu pasti perkataan `cantik` pada gambar itu akan terbina dari jiwa2 dan mulot2 yang melihat gambar kita itu.. (ayat lintang pukang) jadi faham2 kan.. itu pandangan saya, lain orang lain dia nampak.. people dffrnt.. saya budak baru belajar.. baru nak nampak erti mana2 haluan.. Muahahahahaha.!!! (gelak setan) *gila

event ni best.. best..!!! tambah2 dapat berkumpul dgan mereka2 yang punyai minat yang sama.. ni first time aku kluar dgan mereka2 yang pegang kamera seramai ni.. yang Bukit Tinggi dulu aku x ikot.. jadi ni first time weh..!! first time gitu.. gedik gitu..

dan aku dapat tahu barang baru... yang letak kat flash tu.. pe tah namanya.. klau aku x pi mmg aku x kan tau sal kewujudan benda tu.. tQ pada admal, farid dan sapa2 tah yang pakai benda tu lagi.. korang mmg hebat.!






seperti yang anda semua dapat lihat.. ada watermark weh.!!! saja boh.. nampak cam pro sikit kan.? hahaha.. . tapi rasa cam menyemak ja..


sob2.. ni la dia... sapa nak belikan..? dah brapa kali tkr sliper ni.. em.


inilah mereka2 tu..!! jeng2.. ensem2 cantik2 stop la tgkap2 gambar ni.. jdi model lagi best..!

10 comments: